Wednesday, October 8, 2008

terpancar nur Islam d wajahnya...

" Ya Allah Ros,pacikku ckp dgn aku dia time kat hospital teruk lebam2 tp aku tgok smalm mcm xda tgl parut bersih..ya Allah,kalaula ikutkan hati,aku nk ambil gmbarnya guna hp tp aku fikir fmly nya..."

begitulah msj yg aku terima dr shbtku nurul hazimah shari slps pmergian arwah.. alhmdulillah..aku bersyukur ke hadrat Ilahi..aku yakin shbtku aisyah tergolong dlm glongn org2 yg mndpt redha Ilahi.. wlupun aku sdikit brasa gusar bl mn nurul mmberitahu fligt jnh asyik tertunda 3x.dlm fkiranku ms itu,knp pgurusannya spt ada halangan yg mlmbatkannya... rupanya ada hikmah d sbaliknya krn kedua2 kakak arwah dr smnnjug smpi ke twu pd wktu mghrib..mgkin Allah nak mmberi kesempatan utk kakak2 arwah mnatapnya buat kali terakhir...

Ya Allah,tetapkanla aku dlm gerak kerja Islam..aku jg ingin sptnya...

-ros alik-

1 comments:

little bro Syah_ameer said...

Salam... Sy Muhd Syahamieyzar bin Ahmad..mengucapkn salam takziah dr sy skluarga dan rakan2 dicini ats pmergian almarhum..ex-KML/ ex-SM Sains Kuching...

sy mndpt kabr ini dr sahabt sy Saudara Jijul... no phubungan sy 019-4837542, emel; ukhie_amizar@yahoo.com(friendster/YM/blogger)

Salam takziah.. lwt laman web PERKEPIS (persatuan kebajikan pelajar islam sarawak). tq