Monday, October 6, 2008

"Ros,apa sbnrnya tjuan kt msuk u? aku bingung la... aku takut xdpt balance dgn stadi ku..pointerku jatuh teruk, sbjek xxxx ku gagal..aku kena repeat sbjek tu.. apa patut aku jwb dgn mak bpkku nt??? ikutkan hati,aku mahu mlarikan diri..hatiku memberontak namun ku gagahi jua.. " itu lah aduan terakhir arwah padaku pd pertemuan trakhir kami yg lalu... d sbalik wjh dan syuman manisnya,bgitu byk tekanan d hatinya yg aku sndiri trlepas pndang.. entah knp,saat itu,hatiku bgitu terasa syg pd nya... dlm hatiku berkata,"ksian aisyah,dia masih keliru apa dgn apa yg d lakukannya"...aku cuba mnasihatinya sdaya upaya ku dan akhirnya dia sdikit tenang..

sblm berpisah dgnnya,dia smpat mncium pipiku.kami brjanji utk bertemu lg sblm aku balik smnnjg..tp syg,ada hal yg xdpt d elakkan... aku pilu,kcewa xdpt brtemunya lg sblm balik ke smnnjg.dia mghubungiku mllui tlefon yg pd ms itu aku sdh pun berada d dlm sky bus airasia mnuju ke KL.dia mmohon maaf yg teramat sgt & myatakan mgkin xtahu bl lg km dpt bjumpa.. :'( smoga kt bertemu d sana nanti syah... tggu aku..


-Ros Alik, upm serdang.-

1 comments:

RANDY ALFORD said...

Memang perit utk kita terima satu berita kesedihan tatkala kita masih dalam suasana kegembiran d aidilfitri ini.. berita kehilangan seorang sahabat lama yang telah pergi meninggalkan saya pada saat ini memang begitu mengejutkan hidup saya.. Bukan kerana sudah lama saya mengenalinya, tetapi kejujuran dan keluhuran hatinya itu, begitu membuatkan dirinya istimewa..