Monday, October 6, 2008

sahabat ku dunia Akhirat...

siti aisyah binti bakri... nama yg indah seindah akhlaknya... terlalu byk utk utk aku coretkan ttg kisah suka duka kami bersama.. berpeluang utk bersahabat akrab dgnnya merupakan suatu kebahagiaan yg sgt sukar utk aku gambarkan.... tdk pnh aku temui sahabat sebaiknya...dia terlalu baik..terlalu baik.. aku xpnh mnemukan lagi shbt sebulu sptnya d upm serdang ini..tdk pnh...wlu jauh d tnh smnnjung,namun sgala suka dukaku ku kongsikan bersamanya nun jauh d ums sana...smada mllu sms ataupun calling...

"Aku syg ba kau Ros krn Allah" , "Ros, aku sayang ko "... "Ros, d upm sana,cari kwn baik2 ya"...
ya Allah...kata2mu sering bermain d fikiranku... aku sudah tdk ada kkuatan lagi utk mgalirkan air mata...

aku sgt merinduimu...xsgka cuti sem lalu adlh ptemuan trakhir buat kita... bku hjau btajuk keindahan d taman2 syurga yg sempat kt beli bersama hari tu adlh kengn terakhirku brsamamu.. smoga roh mu d tempatkan d taman2 syurga spt yg d ceritakan d dlm bku itu...

tika ini,mgkin jnzhnya dlm pjlanan utk d kebumikan... mnurut shbt ku d tawau,Nurul Hazimah, wajah nya bersih bercahaya... subhanallah...

0 comments: